Irene valgte at stoppe sit arbejde på centret, efter mange års trofast virke. Selvom Lisbeth Tolstrup er i fuld gang med at overtage de mange opgaver, bliver det ikke nemt at erstatte Irene.
Der er blevet løftet mange tons og rengjort utallige kvadratmeter.
TAK - fra os alle sammen....
Irene valgte at stoppe sit arbejde på centret, efter mange års trofast virke. Selvom Lisbeth Tolstrup er i fuld gang med at overtage de mange opgaver, bliver det ikke nemt at erstatte Irene.
Der er blevet løftet mange tons og rengjort utallige kvadratmeter.
TAK - fra os alle sammen....
Arbejdsdag sept. 2020
Reception og kontakt for udlejning: +45 91339155
Bestyrelsen
Denne bestyrelse konstituerede sig selv april 2016
( kræver login )
Tryk for
Login kan rekvireres ved: info@ejfk.dk
Bestyrelsesmedlem
Poul Erik Andersen
+45 24267806
18. maj 2016
Trådløs internetopkobling – Wifi
Der er stadig problemer omkring trådløs opkobling til internettet, jvr. seneste referat fra bestyrelsen. Det vil der vedblivende være, uanset hvor mange anstrengelser og investeringer man ofrer på den bestående løsning. Årsagen hertil er ganske enkelt, at en bygningskonstruktion som feriecentret, i armeret beton og med 3 lags vinduer, ikke umiddelbart er egnet til trådløs kommunikation med den stabilitet der er nødvendig ifm. Wifi. Det burde man have været opmærksom på ifm. projektering af renoveringsprojektet! Derfor foreslås det, at de ejere, der ønsker trådløs internetkommunikation i Wifi kvalitet, selv investerer i tilkobling af en router til den internettilslutning, der i forvejen findes i hver enkelt lejlighed. Routeren kan erhverves for få hundrede kr., den vil give mulighed for bl.a. anvendelse af IPad i de enkelte lejligheder, og der vil endelig være en nytteværdi af den investering, som man i sin tid foretog i forb.m. cabling af hele centret. Det kan ikke være rimeligt, at Ejerforeningen skal blive ved med at ofre penge og ressourcer på et problem, som grundlæggende skal løses som en installation i tilknytning til den enkelte lejlighed. Ideen er hermed givet videre til behandling af bestyrelsen.
Ole Thellufsen D109 (videresendt til bestyrelsen d. 20 maj 2016)
8. maj 2016
Afskallet maling på altan
Til bestyrelsen Hej alle Vi har et problem med afskallet maling på altanen. Er det noget der efterfølgende bliver repareret, eller skal jeg selv i gang med hvidte-kosten?
Venlig hilsen
Bente & Manfred Sørensen A206
PS: Jeg synes at bestyrelsen har udført og udfører et imponerende stykke arbejde.
(videresendt til bestyrelsen d. 9. maj 2016)
23. april 2016
Fejl og mangler
Det ser ud til at brolæggeren har været her, han har desværre glemt at skifte en knækket flise på vores terasse. Den hvide maling skaller en del ved loftet på vores terasse, og under bordet ☺ Er det nok at skrive her eller skal vi også skrive til arkitekten
Hilsen
Svend og Gitte Strangholt A103 (videresendt til bestyrelsen d. 23 april 2016)
18 marts 2016
Kære Jan - tak for et kæmpe arbejde sammen med de øvrige bestyrelsesmedlemmer - jeg tager hatten af for jeres store arbejde og ikke mindst gode resultater på trods af en "lille gruppe"..... Jeg vil gerne bede dig sende denne mail ud til ejerne hvis muligt, da jeg desværre ikke kan komme til GF'en.
Kære alle boligejere
Blot et indspark: vil den "lille gruppe" så næste gang ikke betale for legepladsen eller indendørs pool eller eller??....Jeg har aldrig set et feriecenter uden en reception og hermed skal alle lejl. selvfølgelig bidrage hertil. Ellers må vedkommende ejer jo købe et sommerhus. Under Dayz har alle bidraget indirekte til receptionen i brugsretsvederlaget til Bjarne (selvom det ikke står direkte), og dette skal selvfølgelig som min. fortsætte - at alle skal bidrage til en reception på den ene eller anden måde i et FERIECENTER burde stå soleklart! Den "lille gruppe" bruger altså aldrig minigolf eller får sat film på i biografen eller lejer bordtennis i receptionen (nej de sidder kun i deres lejlighed og kunne aldrig finde på at benytte aktiviteterne - det gælder "selvfølgelig" også deres gæster?)....Det er "vores" ApS som i bund og grund ejer receptionen inkl. risikoen herfor fremadrettet (dette specielt hvis samarbejdet med Danland pludselig stoppes i fremtiden) OG "vores" ApS vil altid have en opgave i, at der altid skal være en reception i live (af et eller andet omfang). Derfor uanset hvilken måde den "lille gruppe" vil undgå at betale for receptionen fremadrettet, så skal der selvfølgelig betales som alle har gjort fremadrettet på den ene eller anden måde. Jeg er helt tryg ved at bestyrelsen får dette løst så alle bidrager!
Sjældent i mit liv har jeg set noget lignende for at undgå at betale for noget som alle bør gøre pr. automatik og som altid har været meningen....Vores vedtægter er desværre lavet så én enkelt ejer kan gøre indsigelser - det er ikke hensigtmæssigt. Desværre er der ikke blot i vedtægterne en flertalsafgørelse/beslutning eller et stort flertal 2/3 muligt (hvilket er normalt - vedtægterne er ikke lavet ud fra de udfordringer vi/bestyrelsen har været igennem med Bjarne desværre), men hvis vores vedtæger eventuelt er en hemsko skal dette jo ikke gøre at "en lille gruppe" tror de kan slippe for en udgift som alle selvfølgelig skal dække. Ja undskyld det bør være sund fornuft uanset eventuel jura.
Ole jeg vil gerne frabede mere info fra dig, eftersom der absolut intet konstruktivt kommer fra din person - der er ingen respekt fra dig og din lille gruppe uanset om denne modsatte gruppe udgør 70-80-90%-98%, hvilket i sig selv er sørgeligt. Hermed er eventuel samarbejde spild af tid for begge parter.
Håber at bestyrelsen og flertallet nok skal få alle til at bidrage fremadrettet til receptionen på den ene eller anden måde....
Med venlig hilsen
Lars T. Nielsen E126
3. marts 2016
Aftale med Danland om udlejning
Bestyrelsen har tidligere stillet i udsigt, at ovennævnte rammeaftale ville blive lagt ud på hjemmesiden. Det er endnu ikke sket. Jeg opfodrer til, at det sker i god tid inden den kommende generalforsamling d. 19. Marts, hvor spørgsmålet om reception er på dagsordenen.
Ole Thellufsen D109 (videresendt til bestyrelsen d. 4 marts 2016)
Mail til Bestyrelsen
Mail vil blive modtaget på sidens fællesmail, og webmasteren vil hurtigst videresende til bestyrelsen. Bestyrelsen foretager den nødvendige emne-opdeling i forhold til rette vedkommende...
Denne mail vil kunne benyttes til uformelle afstemninger og meningstilkende-givelser - efter betingelser udstukket af bestyrelsen. Alle outputs og resultater i denne forbindelse, vil blive dokumenteret og offentliggjort på hjemmesiden.
Ejerforeningen Feriecenter Kattegat / +45 30537632 / ejerkat@gmail.com / webmaster +45 23393242 / © 2015 Karmark.